RANCANGAN HARIAN SBP...!
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
TARIKH/HARI
|
AHAD
|
Tandakan Ö pada ruang berkenaan
Tandakan Ö pada ruang berkenaan
Tandakan Ö pada ruang berkenaan
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MASA:
|
12.50 – 02.00
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TINGKATAN:
|
3 LAMBDA
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MATA
PELAJARAN:
|
B. MELAYU
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAJUK:
|
PENULISAN: Faktor remaja terlibat dgn gejala disiplin.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
STANDARD PEMBELAJARAN:
|
Di akhir
pembelajaran diharapkan pelajar dapat
menulis esei yang mengutarakan isi-isi yang matang dan menarik.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MOD PEMBELAJARAN:
|
Tandakan Ö pada ruang berkenaan
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
RINGKASAN AKTIVITI:
|
·
Perbincangan tentang pengaruh media
·
Perancangan mengarang
·
Isi-isi penting
·
Pelajar mengarang
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BAHAN BANTU BELAJAR (BBB):
|
Bahan
bercetak dan modul BM
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
RUJUKAN/ SUMBER
|
Pengetahuan
sedia ada
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
REFLEKSI
|
29 orang
pelajar menguasai isi pelajaran dengan menulis esei berdasarkan isi yang
dibincangkan.
|
Comments
Post a Comment